فاطمه بانوفاطمه بانو، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
معصومه نازممعصومه نازم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

فاطمه ،مسافر بهشت

ماموریت و موهبت خدایی

1395/6/25 0:54
551 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه

دلبند مامان از اول شهریور شیرتو کم کردم و فقط مواقع بی حوصله گیت و خواب شیرت میدم . اما از 20 شهریور به اینور خواستم یه هویی شیر رو ازت بگیرم اما دلم نیومد و هر روز بغض میکردم و به چشمای منتظر تو نگاه میکردم و گریه می افتادم.

خلاصه از 24 شهریور یه شبه دیگه بهت شیر ندادم و خدارو هزاران بار شکر که راحت از شیر افتادی و منم مشکلی نداشتم فقط کمی افسرده شدم و هنوز دلم میخواد بغلت کنم و گرمی دهنت رو حس کنم...

 ان شالله خدای مهربون این شیردهی رو از من قبول کنه و تنت رو همیشه سلامت نگه داره 

مامانی من تمام تلاشم رو کردم که خوب و کافی  و پاک و مطهر این وظیفه رو انجام بدم امیدوارم خدا قبول کنه. دلبندم میبوسمت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)