فاطمه بانوفاطمه بانو، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
معصومه نازممعصومه نازم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

فاطمه ،مسافر بهشت

مهر، ماه مهربونی

1395/7/16 18:05
494 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دو ساله مامان 

عزیزم فسقلی من چند روزه که بردمت حموم و موهای نازت رو کوتاه کردم اونقدر آروم و ناز نشستی و همکاری کردی . چون تازه هم از شیر گرفتمت تا منو میدیدی با ناز و عشوه میگفتی ماما ممه بوخولم؟؟ عزیزم منم میگفتم نه مامان زخمه . اخه تو هم قبول میکردی ...

آخه چقدر باید دلم بسوزه عزیزکم فدای دلت بشم من.

از 3 مهر هم معصومه خانم رو بردیم مدرسه به سلامتی . آبجی نازت رفت پیش دبستانی 

مهربون مامان هر روز صبح با هم سه تایی میریم مدرسه البته شما تو کالسکه ما رو همراهی میکنی.

معصومه که میدوعه میگی معصوومه ندوو خطرناک میشیا... یعنی خدای نکرده میخوری زمین

به همه میگی معصومه لفت مدسه

صبحا که معصومه نیست تا خود ظهر بازی میکنیم و غذامونو آماده یکنم و ساعت 11 و نیم باز با هم میریم دنبالمعصومه جونم.البته گاهی اوقات صبحا خوابی و من میرم و میام مدرسه تا خونه 5 دقیقه راهه. و ظهرا هم گاهی اوقات میزارمت یا پیش خاله یا همسایه های عزیزم.

ماه محرم هم رسید و این روزا با هم میریم عزاداری و خیلی ناز کلمه عزاداری رو ادا میکنی. معصومه هم هر چی یاد میگیره تو مدرسه از بس تو خونه تکرار میکنه تو هم زود یاد میگیری

شعر کلاغه رو اینطوری میخونی

آی پده پیده پیده     پششتش چیه نیده       پیده رو تا کیشیدم     آقاا کلاغو دیدم    گفتم آقا کلاغه           جات تو باغغغه       غار و غار کرد و فلال کد

 

شعر توپ قلقلی 

یه توپ دالم قلقلیه       سخ و سسس  و آبیه              زمین میزنم هواااا میله         نمیدونی کوووجا میله        من توپو نداششتم      مشقامو دوب نبشتم           بابام به من عییدی داد         یه توپ دارم قلقلی داد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)