فاطمه بانوفاطمه بانو، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
معصومه نازممعصومه نازم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

فاطمه ،مسافر بهشت

کشف مامانی

1395/6/20 0:23
377 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم 

دنیایی از کلمات جدید و و جمله ها رو یاد گرفتی و با اون ها برامون دلبری میکنی.

عزیزکم چند روز پیش یه کشفی کردیم که باعث شد من و بابایی بیشتر دقت کنیم تو حرف زدنمون...

حالا بزرگتر که بشی متوجه میشی من چی میگم.... آدم بزرگا معمولا یکی از تفریحاتشون اینه که کلمه سخت پیدا میکنن و از بچه میخوان تکرار کنه مثلا کلمه قسطنطنیه یا هر کلمه سخت دیگه و من از وقتی یادمه این کار رو با شما شروع کرده بودیم و اکثرا موفق میشدی بگی ...

خلاصه یه روز با جدیت تمام برگشتی به من گفتی بگو سام سام سام  منم گفتم سام سام سام بعد با لبخند گفتی هههیییی اوفلین دخترم

من که با کمال تعجب بهت خیره شده بودم دباره ازم پرسیدی و بار ها و بارها تکرار میکردی نه فقط برای من برای همه 

خلاصه اونروز فهمیدم که کلمه های سختی که ما برات میگفتیم و ازت میخواستیم تکرار کنی همین قدر برات بی معنی و بی مزه بوده... و فقط ما از طرف خودمون لذت میبریم و تو تو دلت چقدر ما رو مسخره میکردی و به بی کاری ما میخندیدی...

بعد از سام سام سام یه چیزم اضافه کردی میگفتی سام سام سام بیا غذا بوخول

ما رو کشتی دیگه.... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)